inapoi la cumparaturi vezi cosul
Recenzii si recomandari

Produse si servicii testate si recomandate de Copilul Verde. Asteptati-va la recenzii oneste si chiar avertismente.

Marea provocare - cum pronunţă copiii numele Fintifliuşcă

concurs

Sărbătorim 25.000 de prieteni pe Facebook printr-un nou concurs.

Premiu: 2 seturi compuse din: 1 carte "Poftă de poveşti" cu CD inclus, 1 carte "Fintifliuşcă merge la şcoală" cu eBook şi 1 CD "În drum spre grădiniţă şi şcoală", care conţine povestea "Fintifliuşcă merge la şcoală" şi multe cântece, jocuri şi informaţii interesante pentru copii. Toate vin cu autograf iar prima carte are şi un sigiliu metalizat, festiv (disponibil doar pentru clienţii şi prietenii site-ului nostru). {PLUS UN BONUS, EXPLICAT MAI JOS.} Deci vom avea 2 fericiţi câştigători. În plus, cel care va avea numarul 3 la extragerea prin random.org, va primi o carte "Poftă de poveşti' (reportată de la concursul anterior, unde unul dintre câştigători nu a furnizat timp de 2 săptămâni datele poştale necesare pentru expedierea premiului).

Ce trebuie să faceţi pentru a vă înscrie în concurs?

Să ne distrăm!

1. Click pe filmul de mai jos (este foarte scurt) şi aflaţi cum pronunţă copiii preşcolari numele Fintifliuşcă. Poate că unii adulţi cred că acest nume este foarte dificil de pronunţat de către copii - iată de ce am realizat acest filmuleţ. Doar urmărindu-l veţi afla adevărul!

2. Aţi aflat cum se pronunţă? Dacă puteţi să-l pronunţaţi, atunci hai pe pagina de Facebook cu un like/share la această postare şi comentariul "dacă un copil poate, pot şi eu". :) Gata, v-aţi înscris. DECI COMENTARIUL TREBUIE FACUT PE PAGINA DE FACEBOOK COPILUL VERDE, NU AICI PE SITE. Puteti adauga si alte cuvinte daca simtiti nevoia, dar este obligatoriu ca al vostru comentariu să conţină în primul rând cuvintele "dacă un copil poate, pot şi eu".

Înscrierile au loc în perioada: 8 mai - 9 mai ora 23.00. Orice share sau comentariu postat după data de 9 mai - ora 23.00 nu va fi luat în considerare.

Tragerea la sorţi va avea loc pe 10 mai şi rezultatele vor fi afişate pe Facebook şi în cadrul acestui articol pe 10 mai, în jurul orei 21.00.

Pentru ca o încriere să fie validă, share-ul (distribuirea) de pe Facebook trebuie să fie publică (de verificat setările, când se foloseşte Facebook de pe telefon - la concursul precedent peste 50% dintre câştigătorii selectaţi de random.org nu aveau postarea vizibilă pe pagină şi s-au autodescalificat). Dacâ postarea nu este găsită pe pagina unui câştigător selectat de random.org, atunci premiul va merge la următorul selectat (este posibil ca voi să o vedeţi, nu şi cei care nu sunt în lista voastră de prieteni - atenţie la setări). Vom afişa lista cu primii 30.

Premiile vor fi expediate imediat ce vom primi datele poştale ale câştigătorilor (adresa, telefon, e-mail, nume - pentru curierul rapid) - ne veţi trimite aceste date prin mesaj privat, pe pagina de Facebook, ca de obicei. Dacă un câştigător nu ne trimite datele pentru a-i expedia premiul (noi îl aşteptăm 2 săptămâni din momentul anunţării câştigătorilor), atunci premiul său va fi direcţionat către următorul din clasamentul random.org.

IMPORTANT

Urmăriţi filmuleţul pe bune. Dacă aţi câştigat, vă vom suna şi vă vom pune o întrebare referitoare la filmuleţ. Dacă ştiţi să răspundeţi, mai primiţi încă un CD din seria "În drum spre grădiniţă şi şcoală". :) Acum e şi mai palpitant, nu?

Baftă! Acum hai pe pagina de Facebook pentru like, share si comment. :)

Detalii despre cele două supercărţi găsiţi aici.

Detalii despre CD-uri, aici.